دبستان دخترانه ی معلم شهرستان بندرلنگه

الهی یکتای بی همتایی بر همه چیز بینایی در همه حال دانایی

دبستان دخترانه ی معلم شهرستان بندرلنگه

الهی یکتای بی همتایی بر همه چیز بینایی در همه حال دانایی

نظرات 4 + ارسال نظر
اشعار جزیره جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ http://abdolkolang.blogfa.com/

سلام ،

اگه اووت مطالبی در مورد فرهنگ و آداب رسوم لنگه بکردی

حمیرادهقان جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ http://nimkatearezoo.blogfa.com

سلام
خداقوت میگم به همه ی شما همکاران محترم ودوست داشتنی
خیلی اتفاقی شماروپیداکردم انشاا..که دنیای شما هم مثل دنیای کودکان خنده رو زیبا وپرازنشاط باشه خوشحال میشم از وب من هم بازدیدی داشته باشید.
باآرزوی موفقیت همه ی شما

نویسا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

فروش کاغذ A4 پبپروان ، دبل آو... با نازلترین قیمت
خدمات حمل رایگان جهت خرید بالا
تلفن تماس :07622245884-09393627462
بندرلنگه - خ انقلاب - کوچه بانک ملت - جنب نانوایی سرباز
(با یک بار خرید مشتری دایم ما شوید.)

عبدالرحمن بلاج جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

با سلام و احترام
داشتم وبگردی میگردم که چشمم به بلاگ اسکای همشهریای خودم افتاد برخود دانستم که صمیمانه از زحمات شما تشکر و قدردانی کنم در ضمن اگه کمکی از دست من بر می اید من در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد